Kern 6 – Dobbelsteenlezen

Dobbelsteenlezen - Kern 6

Ik ben de voorbije vakantie er niet aan toegekomen om alles van kern 5 en 6 online te zetten. Het heeft me deugd gedaan om eens wat gas terug te nemen en te genieten van de rust.

Nu we morgen terug beginnen zal het weer druk worden maar van zodra ik iets nieuws heb zal ik het uploaden. Hou dus vooral de blog in de gaten. En voor degenen die nog wachten op ‘Lezen met Zoem’ van kern 5, dat komt nog 😉

Ondertussen kan je al het dobbelspel voor kern 6 downloaden. Hoe dit gespeeld moet worden vind je hier nog eens terug.

Wie winRar niet gebruikt kan de bestanden hieronder downloaden in pdf-formaat:

7 gedachtes over “Kern 6 – Dobbelsteenlezen

    • Dag Ilse,

      Ik heb alle pdf’s in een bestand ‘ingepakt. Je hebt winRar nodig om de bestanden uit te pakken. Dat kan je gratis downloaden (http://www.winrar.be/). Installeer het programma en klik nadien met de rechtermuisknop op het bestand dat je wil uitpakken (dobbelsteen lezen – kern 6). Je kan dan de optie ‘hier uitpakken’ kiezen.

      Like

Plaats een reactie