Nieuwe start

Wat is het lang geleden dat er nog eens een nieuwe post verschenen is op de blog! Ik heb het even nagekeken en, slik, er is al anderhalf jaar voorbij gegaan. Hoe dat komt?

Het schooljaar 2018-2019 was op z’n zachtst gezegd nogal intens voor me. De klasgroep vroeg enorm veel en ik kon hen niet geven wat ze nodig hadden. Gelukkig is ons lerarenteam top en hebben m’n collega’s ondersteuning gegeven waar ze konden! De blog onderhouden was niet m’n prioriteit op dat moment.

Afgelopen september ben ik voor de tweede keer mama geworden. Ik heb toen enkel de eerste week van het schooljaar gewerkt. Na het bevallingsverlof, heb ik ook ouderschapsverlof opgenomen zodat ik rustig voor de kindjes kon zorgen. Begin mei zou ik dan weer aan de slag moeten. Niet slecht, vond ik, het zou immers bijna vakantie zijn en ik had geen klas waarvoor ik verantwoordelijk was.

Tijdens de lockdown heb ik gemerkt dat heel veel leerkrachten de blog hebben bezocht en materiaal hebben gebruikt. Ik heb elke reactie gelezen maar niet de tijd gehad om te reageren. Nu mijn kinderen alweer wat ouder zijn en het thuis wat rustiger is, begin ik weer zin te krijgen om er in te vliegen. Ik ben alvast van plan om nieuw materiaal te maken en te delen met jullie. Voor al degenen die ouder materiaal willen downloaden en daar op een probleem stuiten, moet ik helaas teleurstellen. Ik heb het zelf niet meer op de computer staan en vanaf dit schooljaar werken we met een nieuwe taal- en rekenmethode. Ik heb er zelf dus niets aan om het opnieuw te maken. Hopelijk begrijpen jullie dat.

Geniet nog van de vakantie en kom gerust nog eens langs!

7 gedachtes over “Nieuwe start

  1. Jo zegt:

    Good to be back 🙂
    Waarschijnlijk starten na de zomervakantie(door de corona-sluiting) veel kinderen met een achterstand op het gebied van auditieve vaardigheden. Ik wil daarom heel graag je knijpkaarten gebruiken! Echter…ik kan geen WinRar installeren. Het is door mijn werkgever geblokkeerd. Ik lees dat meer mensen problemen hebben met WinRar. Kan ik op een andere manier je kaarten auditieve analyse verkrijgen? ik zou er erg blij mee zijn!
    Alvast dank voor je antwoord, groet, Jo

    Like

    • Hey Jo, het spijt me heel erg maar het lukt me niet meer om de kaarten opnieuw te uploaden. Ik hoop dat andere materialen op de blog ook nuttig kunnen zijn voor je. Groetjes

      Like

  2. Yente zegt:

    Ik zou graag het sjabloon van de loco bambino willen, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik het wil downloaden. Zou je het mij willen doorsturen via mail? Alvast bedankt!

    Like

Plaats een reactie