Mini Loco

Enige tijd geleden vroeg iemand me naar sjablonen om zelf mini loco’s te kunnen maken. Ik vergat echter steeds zo een doosje mee naar huis te nemen om de sjablonen te controleren op fouten. Nu heb ik eindelijk wat tijd dankzij de stagiaire in mijn klas. Hopelijk komen ze nog van pas.

Ik heb 15 verschillende sjablonen. Er staat telkens de oplossing bij. Vergeet niet om in het onderste rooster de getallen te deleten wanneer je klaar bent. Anders wordt het wel heel makkelijk voor de leerlingen om de oefening te maken.

Ik heb in de roosters geen tekstvakken voorzien. Zo kan je zelf kiezen of je met prenten werkt of niet.

Laat zeker weten wat je er mee gemaakt hebt!

Download de sjablonen

  1. Sjabloon 1
  2. Sjabloon 2
  3. Sjabloon 3
  4. Sjabloon 4
  5. Sjabloon 5
  6. Sjabloon 6
  7. Sjabloon 7
  8. Sjabloon 8
  9. Sjabloon 9Ā 
  10. Sjabloon 10
  11. Sjabloon 11
  12. Sjabloon 12
  13. Sjabloon 13
  14. Sjabloon 14
  15. Sjabloon 15
5 gedachtes over “Mini Loco

  1. katleen zegt:

    Super!
    Ik heb er net eentje gemaakt rond splitsen tot 5. Ben hier wel eventjes mee bezig om er eentje te maken šŸ˜¦
    Ik vind het echt geweldig wat jij allemaal gemaakt heb. Daar moet echt ongelooflijk veel tijd ingekropen zijn!

    Like

    • Het meeste materiaal heb ik twee zomers geleden gemaakt toen ik wist dat ik in mijn klas mocht blijven. Er is inderdaad heel wat tijd ingekropen maar ik wist waarvoor ik het deed (en doe). Ons publiek is heel divers en een klassikale aanpak werkt dikwijls niet. Ik lees heel wat Amerikaanse blogs en daar heb ik dan mijn inspiratie gevonden. Veel plezier ermee!

      Like

Geef een reactie

