Woordmatten – Kern 8-10

Taal - Woordmatten - Kern 8 - 10

 

Ik heb net gemerkt dat ik nog geen woordmat heb om mmkmm-woorden in te oefenen. Dat komt nog, alleen weet ik nog niet wanneer πŸ™‚

9 gedachtes over “Woordmatten – Kern 8-10

    • Je vindt ze in de ringboekjes van veilig leren lezen. Ze hebben ook bijhorende stickervellen. Best leuk en heb er nog wat ideeΓ«n voor. Nu nog tijd vinden πŸ˜‰

      Like

  1. Esther zegt:

    Zou je me anders een format van jouw klikklakvellen kunnen mailen? Dan kan ik ze vullen met woorden per kern die passen bij de klikklakcluster boekjes? Dan ziet het er allemaal mooi hetzelfde uit πŸ˜‰

    Like

    • Hey, ik heb eindelijk de tijd gevonden om het sjabloon te uploaden. Ik heb de prenten laten staan omdat het net dat is wat er voor zorgt dat het er hetzelfde zal uitzien. Maar vergeet zeker niet om de makers eens te bezoeken want ze hebben nog veel meer leuke clip art (hier en hier).

      Je kan het sjabloon hier downloaden. Je mag altijd laten weten wat je er mee gemaakt hebt! πŸ˜‰

      Like

Geef een reactie

