11 gedachtes over “Woordmatten – Kern 8-10

  1. Esther zegt:

    Zou je me anders een format van jouw klikklakvellen kunnen mailen? Dan kan ik ze vullen met woorden per kern die passen bij de klikklakcluster boekjes? Dan ziet het er allemaal mooi hetzelfde uit 😉

    Like

    • Hey, ik heb eindelijk de tijd gevonden om het sjabloon te uploaden. Ik heb de prenten laten staan omdat het net dat is wat er voor zorgt dat het er hetzelfde zal uitzien. Maar vergeet zeker niet om de makers eens te bezoeken want ze hebben nog veel meer leuke clip art (hier en hier).

      Je kan het sjabloon hier downloaden. Je mag altijd laten weten wat je er mee gemaakt hebt! 😉

      Like

    • Hallo,

      Wij gebruiken zelf de 2e maanversie in de klas en alle materialen zijn bijgevolg gemaakt bij die methode. Ik denk wel dat je verschillende materialen kan gebruiken bij de nieuwere Kim-versie aangezien de volgorde waarin de letters worden aangebracht hetzelfde is. (behalve de letter ‘k’, die komt al vrij vroeg aan bod in de Kim-versie).

      Groetjes,

      Nathalie

      Like

Plaats een reactie