Klikklakvellen – kern 3

Taal - Klikklak - Kern 3

De klikklakvellen waren één van de eerste oefenvormen die ik zelf had gemaakt. De kinderen vonden het geweldig om er mee te werken. Ik vind het vooral fantastisch dat je enkel hoeft te printen en lamineren 🙂

Als je dat wil kan je het gebruik hier nalezen. Een toevoeging aan de werkvorm kan zijn dat je de leerlingen per 2 laat werken. Een kind benoemt het woord en hakt het in stukjes. Hierbij wordt het ondersteund door de letters op het klikklakvel. Een tweede leerling maakt het woord in het klikklakboekje. Nadien controleert de eerste leerling of dit juist werd gedaan.

Download de 6 klikklakvellen hier.

8 gedachtes over “Klikklakvellen – kern 3

    • Nee, ik heb nog niemand gehoord daarover. Maar dat wil niet zeggen dat het de eerste keer zou zijn dat er problemen zijn. Goed dat je het even laat weten. Ik heb het net zelf geprobeerd en hier lukte het.
      Probeer het zeker nog een keer want mediafire heeft soms wel kuren afhankelijk van het aantal downloads. Het vraagt ook een aantal klikken voordat je aan de eigenlijke download bent. Ik ben nog op zoek naar een ander, makkelijker, systeem om downloads te delen. Mocht het niet lukken, probeer je dan nog eens een andere download? Lukt het dan nog niet dan kijk ik nog even verder voor jou. Alvast bedankt voor je interesse!

      Like

  1. Bernadette zegt:

    Oh ik vind ze zo leuk, en de kinderen ook! Ik kan ze alleen niet goed downloaden/of iig niet normaal printen dus nu steeds maar printscreen… hopelijk komt er een oplosssing. Want ik gebruik ze graag!

    Like

    • Ik zet zo dadelijk een stappenplan online om ze te downloaden. Hopelijk lost dat het probleem op 😉 Alvast bedankt om het te melden.

      EDIT: het stappenplan staat online. Kijk je even om te zien of dit het probleem oplost?

      Like

Plaats een reactie