Woordpakket 8 – 9

Download het detectivespel voor woordpakket 8 en woordpakket 9. Lees je graag nog eens hoe je dit kan toepassen in de klas? Dat kan hier.

5 gedachtes over “Woordpakket 8 – 9

    • Hey,

      Ik heb deze ergens op de pc staan maar ik denk dat ik de bestanden pas einde schooljaar/begin vakantie zal kunnen uploaden. Hopelijk heb je ze niet dringend nodig.

      Groetjes

      Like

  1. Sofie zegt:

    Hey,

    Ik wil je graag laten weten dat ik je site super vind. De kindjes van mijn klas hebben er veel plezier aan beleefd dit schooljaar. Bedankt daarvoor!

    Heb je een sjabloon zodat ik de overige woordpakketten kan maken? Dan kan ik je ze ook doorsturen.

    Groetjes

    Like

    • Je kan het sjabloon hier downloaden. Je zal merken dat de lay-out niet dezelfde is als op mijn blog. De afbeeldingen heb ik op internet gevonden en er rust copy-right op.

      Ik ben van plan om de andere woordpakketten (ooit) online te zetten maar hopelijk kan je je tot dan behelpen met het sjabloon.

      Like

Geef een reactie

