Kern 7/8

Is er nog iemand die het gevoel heeft alsof de tijd vliegt? Ik alvast wel! Het is een hele tijd geleden dat ik nog wat op de blog heb gezet omdat ik het zo druk had voor school. Daarnaast heb ik ook wat tijd voor mezelf genomen. Blijkbaar moet dat af en toe eens 🙂

Op dit moment ben ik het boek ‘expliciete directe instructie‘ aan het lezen. Best interessant. Ik ben nog niet ver gevorderd maar ga het deze week wel al proberen toepassen. Welke boeken raden jullie aan? Ik hoor het graag want ik vind het belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste inzichten op onderwijsvlak.

Dan heb verder nog twee zoek-je-partner’s

3 gedachtes over “Kern 7/8

  1. Marije zegt:

    Inderdaad de tijd vliegt…..!ik heb van t weekend net weer wat spelletjes van je geprint en een lamineerapp.aangeschaft!gisteren hebben ze er weer super mee gewerkt tijdens mijn leescircuit!:)

    Liked by 1 persoon

  2. Karen zegt:

    Hier van hetzelfde: hard gewerkt in het weekend om je spelletjes klaar te maken voor klasgebruik. Gisteren en vandaag blije snoetjes die het fijn vonden om de nieuwe spelletjes uit te proberen!
    Merci, merci, merci ….

    Liked by 1 persoon

  3. Linda Vedder zegt:

    Wij zijn ons op school ook aan het verdiepen op de Expliciete Directe Instructie. Komende week studiedag erover. Daarnaast bezig met een studie tot Rekencoördinator. Een drukke bedoeling in de tijd van de rapporten enz. Ik herken het dus helemaal.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

