De klok: uur en halfuur

Wiskunde - Mini Loco - Klok

Mini loco’s zijn super toffe spelletjes die leerlingen zelfstandig kunnen gebruiken om leerstof verder in te oefenen. Als we met de kieskasten werken zijn er altijd enkele in gebruik.

Ik heb twee oefenkaarten voor de klok: het uur en het halfuur.

Wiskunde - Bambino Loco - Klok

De kleine broer van mini loco is de bambino loco. Soms is er niet genoeg tijd om 12 oefeningen te maken. Of proberen zwakkere leerlingen liever 6 oefeningen te maken dan er ineens 12 aan te pakken. De werking is dezelfde als dat van de gewone mini loco.

Ik heb twee oefenkaarten voor het uur. Je kan deze hier en hier vinden.

 

PS: laatst vroeg iemand naar de sjablonen voor de mini loco’s. Ik ben dit niet vergeten. Wat ik wel vergeet is om een doos van school mee naar huis te nemen om mijn sjablonen te controleren! Mijn geheugen = een zeef. Ik doe mijn best!

2 gedachtes over “De klok: uur en halfuur

  1. Marjan van corenbergh zegt:

    Hallo, ik had graag de lege sjablonen voor mini loco om zelf materiaal te maken voor mijn klas. Kan je deze eventueel doorsturen? Alvast vriendelijk bedankt!
    Ps ik ben fan van de uur en half uur kaarten. Dat bespaart me heel wat werk! 😉

    Like

Geef een reactie

