Kern 6 – Lezen met Zoem

Lezen met zoem - kern 6

Ik had niet gepland om dit nog te maken dit schooljaar (omdat we al halfweg kern 7 zitten). Aangezien sommigen lieten weten dat ze dit toch wilden gebruiken heb ik me bedacht!

Dit blijft een populair spel in de klas! Lees hier hoe dat komt!

Download de kleurenversie hier en de versie in zwart-wit hier.

5 gedachtes over “Kern 6 – Lezen met Zoem

    • Ik heb het net zelf geprobeerd en dat lukte. Probeer je het nog eens opnieuw? Mediafire heeft soms kuren. Mocht het toch niet lukken laat het dan gerust weten en dan kijk ik verder.

      Like

    • Neen, wij werken met de tweede maanversie van VLL. Maar je zal zien dat de aangeboden letters van deze versie en van de kimversie gelijk lopen. Enkel de letter ‘k’ wordt in de kimversie al veel eerder aangeboden (‘ik’). Ik denk dat dit niet zo een probleem hoeft te zijn. Gedurende twee kernen zullen de leerlingen dan geen inoefening hebben op de letter ‘k’ wanneer ze de spelletjes spelen. Maar ze hebben het natuurlijk wel vanuit de lessen. Vanaf kern 3 wordt ook in de maanversie met de ‘k’ gewerkt en loopt alles vrij synchroon.

      Like

Geef een reactie

