Kern 5 – Lezen met Zoem

Lezen met zoem - kern 5

Ze zijn eindelijk af! Net als kern 5 … Hopelijk kan je ze nog gebruiken in de klas. Bewaar ze zeker voor volgend jaar want de kinderen doen dit enorm graag!

De uitleg van deze spelvorm kan je hier nog eens nalezen.

Zoals altijd heb ik een kleurenversie en een zwart-wit versie.

2 gedachtes over “Kern 5 – Lezen met Zoem

    • Dat is de bedoeling maar omdat we nu al aan kern 7 zitten had ik gedacht om het voorlopig zo te laten. Maar aangezien je kinderen dit graag spelen zal ik dit zo snel mogelijk in orde brengen. Ik plak er echter geen datum op omdat ik niet weet wanneer ik het kan maken. Alvast bedankt voor je interesse! Kijk geregeld de blog eens na voor een up-date (of je kan de blog ook volgen en dan krijg je de up-dates per mail). Groetjes

      Like

Geef een reactie

