Kern 5 – Pocket Loco

Pocket Loco - K5

Opnieuw kaarten voor de pocket loco’s. De leerlingen kunnen hier goed zelfstandig mee werken en het is een leuke activiteit voor als je nog enkele minuten tijd over hebt. Net zoals bij kern 4 vind je per structureerwoord een kaart die oefent op de auditieve analyse en het begrijpend lezen.

Hieronder vind je de downloads per structureerwoord. Ofwel ga je voor de gekleurde versie (zoals op de afbeelding) ofwel kies je de zwart-wit versie.

Reus: kleurzw

Riem: kleurzw

Jas: kleur zw

Bijl: kleurzw

Hout: kleurzw

Vuur: kleurzw

2 gedachtes over “Kern 5 – Pocket Loco

  1. Anouchka zegt:

    de pocket loco’s zijn super leuk. Ik heheb me zo’n houdertje aangeschaft. De kaartjes geef ik de kleur van de kernen en zo kunnen de kinderen heel snel, zelfstandig, het juiste niveau terug vinden. Dat is heel gemakkelijk als je zoals in mijn klas op 3 verschillende niveau’s werkt.
    De kaarten van kern 1, 2, 3 krijg ik op één of andere manier niet open. Kan ik die soms in PDF krijgen? Bestaan de kaarten ook voor kern 6, of heb ik ze hier ergens gemist?
    Alvast super bedankt om je mooi materiaal te delen.

    Like

Geef een reactie

