Mini Loco – Kern 4

Taal - Mini Loco - Kern 4

Mini loco is een educatief materiaal waarbij leerlingen zichzelf kunnen controleren. Als mijn kinderen met de kieskast mogen werken, wordt dit het meest genomen.

Ik heb enkele spelkaarten gemaakt die gebruikt kunnen worden met de mini loco.

Download de kaarten hier: weg/huis, bos 1, bos 2, tak 1, tak 2, hut

3 gedachtes over “Mini Loco – Kern 4

  1. Beste, Ik zou graag mini loco maken bij de woordpakketten in mijn klas. Heb jij het sjabloon van jouw locokaarten staan? Zou je dit willen doorsturen? Ik wil gerust materiaal dat ik maakte aan jou doorgeven. Ik heb al verschillende kwartetten gemaakt met de klanken.
    Alvast bedankt,
    Heidi

    Like

    • Hallo, ik heb de sjablonen zelf ergens op internet gevonden … Maar ik bekijk om dit tijdens de vakantie online te zetten (niet schieten als dit niet lukt, het is hier carnaval … 😉 ). En laat zeker weten wat je er mee gedaan hebt! Vele handen maken licht werk 😉

      Like

Geef een reactie

