Pocket loco – kern 2

Pocket Loco - Kern 2

De werking van de pocket loco’s voor kern 2 is dezelfde als die voor kern 1. De kinderen weten ondertussen wat ze moeten doen en kunnen zelfstandig aan de slag.

Dankzij de pictogrammen van de structureerwoorden hou je makkelijk een overzicht. Een collega zei me laatst nog hoe makkelijk ze de kaarten kon sorteren dankzij de picto’s. 🙂

Je hoeft dit spel niet per sé met de spelhouders te spelen. Je kan ook rode en groene wasknijpers gebruiken. Laat gerust ook een bericht achter om te zeggen hoe jij het gebruikt in de klas. Zo weet ik wat er werkt voor andere leerkrachten. Mocht je in één van de documenten een fout vinden dan mag je dat altijd laten weten.

Download de kaarten in kleur hier en de zwart-wit versie hier.

2 gedachtes over “Pocket loco – kern 2

  1. Ik vind dit zo leuk. Ik had nog nooit van pocket Loco gehoord! Heb er nu 4 aangeschaft via marktplaats en de kinderen hebben net kern 1 gedaan en ik wilde dus nu kern 2 downloaden maar wipzip is verlopen. Nu moet ik het aanschaffen . Is dit de enige manier waarop ik het kan downloaden ?.

    Like

Geef een reactie

